φορτωτής

4 βιταμίνες που θεραπεύουν τους πνεύμονες μετά από το κάπνισμα.

Πρόσθετο banner

4 βιταμίνες που θεραπεύουν τους πνεύμονες μετά από το κάπνισμα.

4 βιταμίνες που θεραπεύουν τους πνεύμονες μετά από το κάπνισμα.


Στο παρακάτω άρθρο παρουσιάζουμε τις απαραίτητες βιταμίνες που θεραπεύουν τους πνεύμονες μετά την κάπνισμα.
Αν θέλετε να βοηθήσετε το σώμα σας να παραμείνει υγιές, είναι σημαντικό να σταματήσετε τον καπνισμό και να φροντίσετε να συμπεριλάβετε στη διατροφή τις παρακάτω σημαντικές βιταμίνες που θεραπεύουν τους πνεύμονες.
Πολλοί άνθρωποι το αγνοούν αυτό. Συνήθως πιστεύουμε ότι η διακοπή του καπνίσματος αρκεί για να είναι όλα ξανά τέλεια. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η συνήθεια του καπνίσματος οφείλεται στην εξαρτηση που προκαλεί η νικοτίνη.
Ευτυχώς υπάρχουν μερικές τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά που εξουδετερώνουν τη βλάβη που προκαλεί η νικοτίνη. Έτσι, βοηθούν τους πνευμονές σας να θεραπεύσουν και να προλάβουν τις αναπνευστικές νόσους.

1. Βιταμίνη C
Το κάπνισμα μειώνει τη βιταμίνη C στο σώμα κατά 25%. Ως αποτέλεσμα, είναι απαραίτητο να αυξηθεί η πρόσληψη αυτής της σημαντικής βιταμίνης.
Η έλλειψη σε βιταμίνη C θα σας κάνει πιο ευάλωτους έναντι των λοιμώξεων, επειδή το ανοσοποιητικό σας σύστημα θα είναι πιο αδύναμο.
Άλλα تار που αναζητούν με την προσελειψη βιταμίνης C είναι τα:

Σχέδια πρόωρων ρετίδων
Αϋπνία
Προβλήματα στα διαλαλα, διαθεσιμες πηγες, φλεγόμενα και χρωμαριά αιμορραγία

Μερικές από τις τροφές που δημιουργούν βιταμίνη C είναι οι:

Ακυτινίδιο
Λεμόνι
Μανταρίνι
Γκρέιπφρουτ
Ανανάς

Εάν συνεχίζετε να καπνίζετε, πρέπει να καταναλώνετε τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη C. Αυτό βοηθά τα πνεύματά σας να θεραπευτούν μετά τον καπνισμό.

Αν προσπαθήσετε να κόψετε το κάπνισμα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η βιταμίνη C θα σας βοηθήσει να μειώσετε την εξάρτηση από τη νικοτίνη.

2. Βιταμίνη Α
Η έλλειψη σε βιταμίνη Α ή σε βήτα-καροτίνη μπορεί να προκαλέσει μεταβολές στο ανοσοποιητικό σύστημα. Έτσι, ο αριθμός των μολυσματικών νόσων του αναπνευστικού συστήματος μπορεί να αυξηθεί.
Μπορείτε να βρείτε βιταμίνη Α στα παρακάτω τρόφιμα:

Δαμάσκηνο
Κολοκύθα
Μάνγκο
Ροδάκινο
Ροζ γκρέιπφρουτ
Μαρούλι, σέσκουλο
Καρπουζι
Τομάτα
Καρότο
Μπόκολο


3. Βιταμίνη Ε
Η βιταμίνη Ε βοηθάει στην μείωση του κινδύνου για όγκους στους πνεύμονες που συνδέονται με τον καπνισμό.
Η βιταμίνη αυτή είναι επίσης γνωστή ως τοκοφερόλη. Πρόκειται για μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που λειτουργεί ως αντιοξειδωτική ουσία. Ταυτόχρονα, συμβάλλει στην προστασία των απαραίτητων λιπαρών οξέων.
Για να αξιοποιήσετε αυτές τις ωφέλειες και για να θεραπεύσετε τους πνευμονές σας μετά την κάπνισμα, φροντίστε να λάβετε βιταμίνη Ε.
Μερικές φυσικές τρόποι να εξασφαλιστεί είναι η κατανάλωση των ακόλουθων τροφικών:

Κρόκοι αβγών
Φιστίκια
Καρυδά
Δημητριακά, διαζι, σόγια
Μπόκολο
Μαρούλι
Î Î Î Î Î Î Î Î Î ... ... ... »» Ž Ž Ž Ž Ž
Ψωμί ολικής αλεσίας

Επιπλέον, πέρα ​​από το ότι σας βοηθάει να αποκαταστήσετε την υγεία των πνευμόνων σας, η βιταμίνη Ε συμβάλλει στην αντιμετώπιση των εξής:

Νόσος του Αλτσχάιμερ
Προεμμηννοϊκό σύνδρομο
Ανδρική στειρατ


4. Βιταμίνη Β9
Η βιταμίνη Β9, ή το φυλικό οξύ, συμβάλλει στη δημιουργία των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Έτσι προλαμβάνει την αναιμία και το δέρμα σας διατηρείται υγιές.
Η βιταμίνη Β9 είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος. Ο λόγος είναι ότι η συγκεκριμένη βιταμίνη παίζει ρόλο στη σύνθεση των νευροδιαβιβαστών.
Επιπλέον, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η βιταμίνη Β9 βοηθά τους καπνιστές να κόψουν αυτή την κακή συνήθεια. Η βιταμίνη Β9 περιλαμβάνεται στις ακόλουθες τροφές:

Î'Î²Î¿ÎºÎ¬Î½Ï "ο
Κρεμμήδι
Σκορδο
Σόγια
Ξηροί καρδια
Φραουλές
Σταφίδες
Λεμόνι
Καρότο
Κολοκύθα

Άλλοι τρόποι πρόληψης των νόσων του πνεύμονα που συνδέονται με τον καπνισμό
Αποφεύγετε την κατανάλωση σοκολατούχων φαγητών, όπως οι φούρνοι ψησίματος ή οι τροφές με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Καταρχήν, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους πρέπει να είστε προσεκτικοί. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα αναψυκτικά. Ο λόγος είναι ότι προκαλούν αλλαγές στη λειτουργία του νευρικού συστήματος και των εντέρων. Ως αποτέλεσμα, αυξάνουν τις βλαπτικές επιπτώσεις του καπνίσματος.
Όταν σχεδιάζετε τα γεύματά σας, συμπεριλαμβάνετε τροφές πλούσια σε τρυπτοφάνη. Πρόκειται για την αμινομάδα που είναι υπεύθυνη για την παραγωγή σεροτονίνης.
Αυτό είναι χρήσιμο για τους ανθρώπους που προσπαθούν να κόψουν τον καπνισμό. Εξάλλου, τα υψηλά επίπεδα σεροτονίνης μειώνουν τα επίπεδα της ασθένειας.
Καταναλώνετε πάντα ασβέστιο.
Η βλάβη που προκαλεί η νικοτίνη επιταχύνει την απώλεια οστικής μάζας που προκύπτει από την ηλικία. Επομένως η πρόσληψη περισσότερου ασβεστίου από την τροφή σας επιβραδύνει αυτήν την επίδραση. Σας βοηθάει να διατηρείτε τα οστά σας υγιή. Ως αποτέλεσμα μπορούν να μειωθούν οι κάκτοι και άλλες βλάβες.
Η άσκηση σας βοηθάει στην ενίσχυση του καρδιαγγειακού σας συστήματος. Όταν υποδύεστε σε καθημερινή σωματική δραστηριότητα ή άσκηση, γυμνάζετε την καρδιά σας. Αυτό ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος και βοηθά στην πρόληψη του σχηματισμού θρόμβων στις αρτηρίες σας. Ο μακροχρόνιος θρόμβος μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακή προσβολή.
Η άσκηση μειώνει επίσης την υψηλή αρτηριακή πίεση. Επιπλέον αυξάνει την απόδοση των πνευμόνων σας, κάτι που σας βοηθά να διατηρήσετε ένα σταθερό ρυθμό αναπνοής (από 14 έως 22 αναπνοές το λεπτό).
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ο καπνισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κινδύνου για την εμφάνιση σοβαρών ασθενειών. Πηγή
Συντάκτης Avatar

σχετικά με το Συγγραφέας

Η ιατρική βάση δεδομένων του KYD βοηθά τους ασθενείς να βρουν τις κατάλληλες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης στην Κύπρο ανάλογα με τις ανάγκες και τη θέση τους, παρέχοντας τα τελευταία νέα στην υγεία και ευεξία.