φορτωτής

Μια επιστολή που έχουμε δει εκατομμύρια φορές, αλλά δεν μπορεί να γράψει.

Πρόσθετο banner

Μια επιστολή που έχουμε δει εκατομμύρια φορές, αλλά δεν μπορεί να γράψει.

Μια επιστολή που έχουμε δει εκατομμύρια φορές, αλλά δεν μπορεί να γράψει.


Παρά το γεγονός ότι το βλέπουν εκατομμύρια φορές σε σχεδόν κάθε εικονογραφικό βιβλίο, κάθε μυθιστόρημα, κάθε εφημερίδα και κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι άνθρωποι αγνοούν ουσιαστικά τη συνηθέστερη εκδοχή του πεζό γράμμα "g", οι ερευνητές του Johns Hopkins.
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν καν ότι υπάρχουν δύο μορφές της επιστολής - μία συνήθως χειρόγραφη, η άλλη τύχη - υπάρχουν. Και αν το κάνουν, δεν μπορούν να γράψουν το τύλιγμα που συνήθως βλέπουμε. Δεν μπορούν ακόμη να επιλέξουν τη σωστή έκδοση του από ένα lineup.
Τα ευρήματα, τα οποία υποδηλώνουν τη σπουδαιότητα της συγγραφής παιγνιδιών σε μαθήματα εκμάθησης, εμφανίζονται αυτή την εβδομάδα στο περιοδικό Journal of Experimental Psychology: Human Perception & Performance.
"Νομίζουμε ότι αν δούμε κάτι αρκετά, ειδικά αν πρέπει να δώσουμε προσοχή στο σχήμα του όπως κάνουμε κατά την ανάγνωση, τότε θα ξέρουμε τι φαίνεται, αλλά τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι δεν συμβαίνει πάντοτε", δήλωσε ο Johns Hopkins ο γνωστικός επιστήμονας Michael McCloskey, ο ανώτερος συγγραφέας. "Αυτό που πιστεύουμε ότι μπορεί να συμβαίνει εδώ είναι ότι μαθαίνουμε τα σχήματα των περισσότερων γράμματα εν μέρει γιατί πρέπει να τα γράψουμε στο σχολείο. Το Looptail g είναι κάτι που δεν μας διδάσκει ποτέ να γράψουμε, οπότε ίσως να μην μάθουμε το σχήμα του Καλά."
Σε αντίθεση με τα περισσότερα γράμματα, το "g" έχει δύο εκδοχές με μικρές εκτυπώσεις. Υπάρχει το opentail που χρησιμοποιεί περισσότερο όλοι όταν γράφετε με το χέρι. μοιάζει με ένα βρόχο με ένα ψαροκέφαλο που κρέμεται από αυτό. Τότε υπάρχει το looptail g, το οποίο είναι μακράν το πιο κοινό, που βλέπει σε καθημερινές γραμματοσειρές όπως Times New Roman και Calibri και, ως εκ τούτου, στο πιο τυπωμένο και δακτυλογραφημένο υλικό.

Για να δοκιμάσουν την ευαισθητοποίηση των ανθρώπων για το g που έχουν την τάση να γράφουν και το g τείνουν να διαβάζουν, οι ερευνητές πραγματοποίησαν ένα πείραμα τριών μερών:
Πρώτον, ήθελαν να καταλάβουν εάν οι άνθρωποι γνώριζαν ότι υπήρχαν δύο μικρές εκτυπώσεις gs. Ζήτησαν από 38 ενήλικες να γράψουν γράμματα με δύο μικρές ποικιλίες εκτύπωσης. Μόνο δύο ονόματα g. Και μόνο ένας θα μπορούσε να γράψει και τις δύο μορφές σωστά.
"Θα λέγαμε:" Υπάρχουν δύο μορφές ζ. Μπορείτε να τους γράψετε; " Και οι άνθρωποι θα μας κοίταζαν και θα κοίταζαν για λίγο, επειδή δεν είχαν ιδέα », δήλωσε ο πρώτος συγγραφέας Kimberly Wong, κατώτερος φοιτητής στο Johns Hopkins. "Μόλις τους ώθησες πραγματικά, επιμένοντας ότι υπάρχουν δύο τύποι g, μερικοί θα εξακολουθούν να επιμένουν ότι δεν υπάρχει δεύτερο g."
Στη συνέχεια, οι ερευνητές ζήτησαν 16 νέους συμμετέχοντες να διαβάσουν σιωπηλά μια παράγραφο γεμάτη με looptail gs, αλλά να λένε κάθε λέξη με "g" δυνατά. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των συμμετεχόντων, έχοντας δώσει ιδιαίτερη προσοχή σε κάθε ένα από τα 14 gs, τους ζητήθηκε να γράψουν το "g" που μόλις είδαν 14 φορές. Οι μισοί από αυτούς έγραψαν λάθος τύπο, το opentail. Οι άλλοι επιχείρησαν να γράψουν μια έκδοση looptail, αλλά μόνο μία μπορούσε.
Τέλος, η ομάδα ζήτησε από 25 συμμετέχοντες να προσδιορίσουν το σωστό looptail g σε μια δοκιμή πολλαπλών επιλογών με τέσσερις επιλογές. (Δείτε το γραφικό και το βίντεο του παιχνιδιού με αυτήν την έκδοση.)
Μόλις επτά διαδέχθηκαν.
"Δεν γνωρίζουν εξ ολοκλήρου τι φαίνεται αυτή η επιστολή, αν και μπορούν να την διαβάσουν", δήλωσε ο συν-συγγραφέας Gali Ellenblum, πτυχιούχος φοιτητής στη γνωστική επιστήμη. "Αυτό δεν ισχύει για τις επιστολές γενικά. Τι συμβαίνει εδώ;"
Αυτή η απόκλιση "g" φαίνεται να αποδεικνύει ότι η γνώση των γραμμάτων μας μπορεί να υποφέρει όταν δεν τις γράψουμε. Και καθώς γράφουμε λιγότερα και εξαρτώνται περισσότερο από τις ηλεκτρονικές συσκευές, οι ερευνητές αναρωτιούνται για τις επιπτώσεις στην ανάγνωση.
"Τι συμβαίνει με τα παιδιά που μόλις μαθαίνουν να διαβάζουν; Έχουν λίγο περισσότερο πρόβλημα με αυτή τη μορφή g επειδή δεν έχουν αναγκαστεί να το δώσουν προσοχή και να το γράψουν;" Δήλωσε ο McCloskey. "Αυτό είναι κάτι που δεν γνωρίζουμε πραγματικά." Τα ευρήματά μας μας δίνουν έναν ενδιαφέροντα τρόπο να εξετάσουμε τις ερωτήσεις σχετικά με τη σημασία του γραψίματος για ανάγνωση, εδώ είναι μια φυσική περίπτωση όπου, αντίθετα από τα περισσότερα γράμματα, αυτό είναι ένα γράμμα που δεν γράφουμε . Θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε αν τα παιδιά έχουν κάποιο μειονέκτημα ανάγνωσης με αυτή τη μορφή του g. "


Ιστορία Πηγή:
Υλικά που παρέχονται από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins.

Συντάκτης Avatar

σχετικά με το Συγγραφέας

Η ιατρική βάση δεδομένων του KYD βοηθά τους ασθενείς να βρουν τις κατάλληλες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης στην Κύπρο ανάλογα με τις ανάγκες και τη θέση τους, παρέχοντας τα τελευταία νέα στην υγεία και ευεξία.