φορτωτής

Η σχολική γιόγκα βοηθά τα παιδιά να διαχειριστούν καλύτερα το άγχος και το άγχος

Πρόσθετο banner

Η σχολική γιόγκα βοηθά τα παιδιά να διαχειριστούν καλύτερα το άγχος και το άγχος

Η σχολική γιόγκα βοηθά τα παιδιά να διαχειριστούν καλύτερα το άγχος και το άγχος


Η συμμετοχή σε δραστηριότητες γιόγκα και ευαισθητοποίησης στο σχολείο βοηθά τους τρίτους που εκδηλώνουν άγχος να βελτιώσουν την ευημερία και την συναισθηματική υγεία τους, σύμφωνα με νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Tulane που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Psychology Research and Behavior Management.

Οι ερευνητές συνεργάστηκαν με ένα δημόσιο σχολείο στη Νέα Ορλεάνη για να προσθέσουν την προσοχή και τη γιόγκα στο υπάρχον πρόγραμμα που βασίζεται στην ενσυναίσθηση του σχολείου για μαθητές που χρειάζονται συμπληρωματική υποστήριξη. Οι τρίτοι γκρέιντερ που εξετάστηκαν για συμπτώματα άγχους στην αρχή του σχολικού έτους ανατέθηκαν τυχαία σε δύο ομάδες. Μια ομάδα ελέγχου 32 μαθητών έλαβε τη συνήθη φροντίδα, η οποία περιελάμβανε συμβουλευτική και άλλες δραστηριότητες υπό την καθοδήγηση ενός σχολικού κοινωνικού λειτουργού.

Η ομάδα παρέμβασης των 20 φοιτητών συμμετείχε σε δραστηριότητες μικρής ομάδας γιόγκα / συνείδησης για οκτώ εβδομάδες χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα σπουδών Yoga Ed. Οι μαθητές παρακολούθησαν τις δραστηριότητες μικρών ομάδων στην αρχή της σχολικής ημέρας. Οι συνεδρίες περιελάμβαναν ασκήσεις αναπνοής, καθοδηγούμενη χαλάρωση και πολλές παραδοσιακές γιόγκα θέτει κατάλληλες για τα παιδιά.

Οι ερευνητές αξιολόγησαν την ποιότητα ζωής κάθε ομάδας πριν και μετά την παρέμβαση, χρησιμοποιώντας δύο ευρέως αναγνωρισμένα ερευνητικά εργαλεία. Η Σύντομη Βαθμολογία Ζωής Ικανοποίησης Ζωής των Πολυδιάστατων Φοιτητών (Life Satisfaction Scale-Peabody Treatment Progress) χρησιμοποιήθηκε για να αξιολογήσει την ικανοποίηση από την ζωή και ο Απολογισμός Ποιότητας Ζωής χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση των ψυχοκοινωνικών συνθηκών και της συναισθηματικής ευημερίας στην αρχή, στο μέσο και στο τέλος της μελέτης.

"Η παρέμβαση βελτίωσε την ψυχοκοινωνική και συναισθηματική ποιότητα της βαθμολογίας της ζωής των σπουδαστών σε σύγκριση με τους συνομηλίκους τους που έλαβαν κανονική φροντίδα", δήλωσε ο κύριος συγγραφέας Alessandra Bazzano, αναπληρωτής καθηγητής της Global Community Health and Behavioral Sciences στην Πανεπιστημιακή Σχολή Δημόσιας Υγείας του Tulane. "Επίσης, ακούσαμε από τους δασκάλους για τα οφέλη της χρήσης της γιόγκα στην τάξη και ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν γιόγκα πιο συχνά κάθε εβδομάδα και καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας στην τάξη, ακολουθώντας την συνιστώσα επαγγελματικής ανάπτυξης της παρέμβασης".

Οι ερευνητές στοχεύουν στην τρίτη τάξη επειδή είναι ένας κρίσιμος χρόνος μετάβασης για τους στοιχειώδεις φοιτητές, όταν αυξάνονται οι ακαδημαϊκές προσδοκίες.

"Η αρχική δουλειά μας διαπίστωσε ότι πολλά παιδιά εξέφρασαν ανήσυχα συναισθήματα στην τρίτη τάξη καθώς η εργασία στην τάξη γίνεται πιο πολύπλοκη από την ανάπτυξη", δήλωσε ο Bazzano. "Ακόμη και τα μικρότερα παιδιά αντιμετωπίζουν πολύ άγχος και άγχος, ειδικά γύρω από τον χρόνο δοκιμών".


Ιστορία Πηγή:
Τα υλικά που παρέχονται από το Πανεπιστήμιο Tulane.
Συντάκτης Avatar

σχετικά με το Συγγραφέας

Η ιατρική βάση δεδομένων του KYD βοηθά τους ασθενείς να βρουν τις κατάλληλες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης στην Κύπρο ανάλογα με τις ανάγκες και τη θέση τους, παρέχοντας τα τελευταία νέα στην υγεία και ευεξία.