φορτωτής

Η μελέτη δείχνει ότι όλη η καθημερινή δραστηριότητα μπορεί να παρατείνει τη ζωή της γυναίκας

Πρόσθετο banner

Η μελέτη δείχνει ότι όλη η καθημερινή δραστηριότητα μπορεί να παρατείνει τη ζωή της γυναίκας

Η μελέτη δείχνει ότι όλη η καθημερινή δραστηριότητα μπορεί να παρατείνει τη ζωή της γυναίκας


Αυτό το «να κάνει» τον κατάλογο των δουλειών και των καθηκόντων θα μπορούσε στην πραγματικότητα να προσφέρει μια ποικιλία των οφελών για την υγεία, σύμφωνα με. Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Αμερικανικής Εταιρείας Γηριατρικής, διαπίστωσε ότι οι γυναίκες ηλικίας άνω των 65 ετών που ασχολήθηκαν με την κανονική ελαφριά σωματική άσκηση είχαν μείωση του κινδύνου θνησιμότητας.
"Κάθε κίνηση μετράει", δήλωσε ο Andrea LaCroix, PhD. "Πολλά από αυτά που κάνουμε σε καθημερινή βάση είναι η βελτίωση της υγείας μας, όπως το περπάτημα στο ταχυδρομείο, η βόλτα γύρω από τη γειτονιά, η αναδίπλωση των ρούχων και η ευθυγράμμιση του σπιτιού. όπως αυτά αντιπροσωπεύουν περισσότερο από 55 τοις εκατό από το πώς τα ηλικιωμένα άτομα παίρνουν την καθημερινή τους δραστηριότητα. "
Οι 6,000 γυναίκες στη μελέτη, ηλικίας 65 έως 99, παρακολουθήθηκαν για διάστημα τεσσάρων ετών και άνω. Φορούσαν μια συσκευή μέτρησης που ονομάζεται επιταχυνσιόμετρο στο ισχίο τους γύρω από το ρολόι για επτά ημέρες ενώ πήγαιναν για τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα 30 λεπτά σωματικής άσκησης ανά ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο θνησιμότητας κατά 12%, ενώ επιπλέον 30 λεπτά μέτριας δραστηριότητας, όπως η ποδηλασία με χαλαρό ρυθμό ή το βιαστικό περπάτημα, εμφάνιζαν 39% χαμηλότερο κίνδυνο.
«Η βελτίωση των επιπέδων φυσικής δραστηριότητας, τόσο ελαφρών όσο και μέτριων, θα μπορούσε να είναι σχεδόν εξίσου αποτελεσματική με την αυστηρή τακτική άσκηση για την πρόληψη μιας σοβαρής χρόνιας ασθένειας», δήλωσε ο LaCroix, «δεν χρειάζεται να τρέχουμε μαραθώνιοι για να παραμείνουμε υγιείς. σκεφτόμαστε να είμαστε ενεργοί ».
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το όφελος της ελαφριάς σωματικής δραστηριότητας επεκτάθηκε σε όλες τις εξεταζόμενες υποομάδες, συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών φυλετικών / εθνοτικών υποβάσεων, παχύσαρκων και μη παχύσαρκων γυναικών, γυναικών με υψηλή και χαμηλή λειτουργική ικανότητα και γυναικών μεγαλύτερων και μικρότερων των 80 ετών.
"Οι ηλικιωμένοι καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια κάνοντας τις ίδιες δραστηριότητες που έκαναν όταν ήταν νεότεροι, οπότε η καθημερινή τους κίνηση πρέπει να προσαρμοστεί για αυτό", δήλωσε ο LaCroix. "Σκεφτείτε ότι παίρνετε ένα χάπι (επίπεδο δραστηριότητας) σε διαφορετικές δόσεις (ποσά χρόνου) ανάλογα με την ηλικία του ασθενούς. Δεν είναι ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλους».
Οι τρέχουσες εθνικές κατευθυντήριες γραμμές για τη δημόσια υγεία συνιστούν 150 λεπτά μέτριας έως έντονης σωματικής άσκησης εβδομαδιαίως για τους ενήλικες. Οι κατευθυντήριες γραμμές προτείνουν άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω να ακολουθούν τις οδηγίες για τους ενήλικες στο βαθμό που τους επιτρέπουν οι ικανότητες και οι συνθήκες.
«Η μελέτη μας δείχνει ότι για πρώτη φορά με τη μέτρηση της φυσικής δραστηριότητας των ηλικιωμένων γυναικών μετρήθηκε με τη συσκευή ότι υπάρχουν οφέλη για την υγεία σε επίπεδα δραστηριότητας κάτω από τις κατευθυντήριες οδηγίες. Με τον αυξανόμενο πληθυσμό του baby boomer στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι επιτακτική ανάγκη η μελλοντική υγεία οι κατευθυντήριες γραμμές συνιστούν ελαφριά σωματική δραστηριότητα εκτός από την πιο έντονη δραστηριότητα », δήλωσε ο LaCroix. «Όταν σηκώνονται από τον καναπέ και την καρέκλα και κινούνται, κάνουμε καλές επιλογές και συμβάλλουμε στο δικό μας.

Ιστορία Πηγή: Υλικά που παρέχονται από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια - Σαν Ντιέγκο. Πρωτότυπο γραμμένο από τη Michelle Brubaker. Σημείωση: Το περιεχόμενο μπορεί να επεξεργαστεί για στυλ και μήκος.
Συντάκτης Avatar

σχετικά με το Συγγραφέας

Η ιατρική βάση δεδομένων του KYD βοηθά τους ασθενείς να βρουν τις κατάλληλες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης στην Κύπρο ανάλογα με τις ανάγκες και τη θέση τους, παρέχοντας τα τελευταία νέα στην υγεία και ευεξία.