φορτωτής

Συμβουλές για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης

Πρόσθετο banner

Συμβουλές για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης

Συμβουλές για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης


Εάν αισθάνεστε κατάθλιψη για μερικές εβδομάδες ή περισσότερο, κλείστε ραντεβού για να δείτε τον γιατρό σας. Μπορείτε επίσης να ψάξετε για ένα εδώ Μπορούν να σας μιλήσουν για τα συμπτώματά σας και τις θεραπείες που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να αισθανθείτε καλύτερα. Μπορεί επίσης να είναι χρήσιμο να δοκιμάσετε μερικές τεχνικές αντιμετώπισης. Ο David Richards, καθηγητής της έρευνας για τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας στο Πανεπιστήμιο του Exeter, προσφέρει αυτές τις συμβουλές για αντιμετώπιση όταν είσαι κατάθλιψη.
Ενεργοποιήστε περισσότερο
Μην αποσυρθείτε από τη ζωή. Η κοινωνικοποίηση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας. Η επαφή με τους φίλους και την οικογένειά σας σημαίνει ότι έχετε κάποιον να μιλήσει όταν αισθάνεστε χαμηλά. Πάρτε κάποια μορφή άσκησης. Υπάρχουν αποδείξεις ότι η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να σηκώσετε τη διάθεσή σας. Εάν δεν έχετε ασκήσει για λίγο, αρχίστε απαλά περπατώντας για 20 λεπτά κάθε μέρα.
Αντιμετώπισε τους φόβους σου
Μην αποφύγετε τα πράγματα που δυσκολεύεστε. Όταν οι άνθρωποι αισθάνονται χαμηλοί ή ανήσυχοι, αποφεύγουν μερικές φορές να μιλάνε με άλλους ανθρώπους. Μερικοί άνθρωποι μπορούν να χάσουν την εμπιστοσύνη τους για την οδήγηση ή το ταξίδι.
Αν αυτό αρχίσει να συμβαίνει, η αντιμετώπιση αυτών των καταστάσεων θα τους βοηθήσει να γίνουν ευκολότερα.
Μην πίνετε υπερβολικό αλκοόλ
Για μερικούς ανθρώπους, το αλκοόλ μπορεί να γίνει πρόβλημα. Μπορείτε να πιείτε περισσότερο από το συνηθισμένο ως τρόπο αντιμετώπισης ή απόκρυψης των συναισθημάτων σας, ή απλά για να γεμίσετε χρόνο. Αλλά το αλκοόλ δεν θα σας βοηθήσει να λύσετε τα προβλήματά σας. Μπορεί επίσης να σας κάνει να νιώθετε πιο καταθλιπτικός.
Έχετε μια ρουτίνα
Όταν οι άνθρωποι αισθάνονται κάτω, μπορούν να μπει σε κακές συνήθειες ύπνου, μένοντας αργά και κοιμούνται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσπαθήστε να σηκωθείτε στην κανονική σας ώρα και να κολλήσετε στη ρουτίνα σας όσο το δυνατόν περισσότερο.
Η μη ύπαρξη ρουτίνας μπορεί να επηρεάσει το φαγητό σας. Μπορεί να σταματήσετε να μαγειρεύετε κανονικά γεύματα, να τρώτε σνακ όλη την ημέρα ή να μην χάσετε το πρωινό επειδή είστε ακόμα στο κρεβάτι.
Συντάκτης Avatar

σχετικά με το Συγγραφέας

Η ιατρική βάση δεδομένων του KYD βοηθά τους ασθενείς να βρουν τις κατάλληλες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης στην Κύπρο ανάλογα με τις ανάγκες και τη θέση τους, παρέχοντας τα τελευταία νέα στην υγεία και ευεξία.